pondělí 22. října 2007

3. místo

Mrzí mě, že jsem se nedostala k internetu po včerejším vyhlašování, ale jak většina už asi ví, po konečném součtu bodů jsem dostala bronzovou medaili :+). Mám velkou radost nejenom ze třech národních rekordů, které konečně zaplní prázdné kolonky v Českých tabulkách, ale i z toho, že to nejsou jenom takové ledajaké výkony.
Dneska jsme odpočívali, přesunuli jsme se s resortu Amigo přímo do Dahabu a zítra budeme trénovat na Blue hole. Pak se bohužel rozdělíme, Slovenská reprezentace zůstává tady a já se přesunu do Sharm El Sheiku, kde budu trénovat s Dánskou skupinou dokud se kluci taky nepřesunou.
Jsem zvědavá na podmínky, údajně už tam budou zítra nějaké tréninkové lana, tak to snad nebude problém.

jarča

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jsi skvělá, posílám prozatím gratulaci na dálku :*)

Honza

Anonymní řekl(a)...

Good luck in Sharm, and have a great time there as well.
Maybe again a 3rd place at the end! I'll keep the fingers crossed.
Martin

Anonymní řekl(a)...

uzasne 3 flek je supeeer
gratulace velika
uz abychom planovali oslavicku :)
spis oslavu poradnou :D

Roman

Anonymní řekl(a)...

OBROVSKA gratulace a super vykony.
PS: ponizene prosim o moznost s tebou nadale obcas trenovat :)

MIKY

Anonymní řekl(a)...

Blahopreju a drzim vsechny palce.Skvele!

Petr

Anonymní řekl(a)...

Hrozně ti gratuluju a dále držím palečky Jsi dobrá :-)
Milena

Anonymní řekl(a)...

Jsi prostě třída!! Bezvadné! Jen tak dál, natři jim to ... levou zadní hrabavou :-) Budu se těšit na další pozitivní zprávy!
Radka

Anonymní řekl(a)...

To MIKY
Budu vdecna za to, ze spolu budeme dal trenovat :}

jarca

Anonymní řekl(a)...

GRATULUJUUU! Opožděně hltám každou zprávičku z Egyptu. Super, fakt parádní Jarčo.

Jitka