sobota 3. listopadu 2007

CNF - neoficialne

Ahooj,
nechtelo se mi vcera zabyvat takovymi myslenkami, proto jsem nedodala informace o tom, ze moje nahlasena hloubka je treti nejlepsi mezi zenami.Po me uz mela jit jenom Natalia Molchanova s nahlasenymi 57m a Sara Campbell s nahlasenymi60m. Stejne jako ja meli nahlaseno takovi jako David Mullins, Stig Severinsen... To me trochu nutilo premyslet,jestli jsem si nenahlasila nejak moc, i kdyz k tomu nebyl padny duvod.

Kazdopadne dneska jsem se dosla bez ploutvi do 50m, vzala tag a vynorila se. Pak mi pan Bill Stromberg ukazal bilou karticku a ja jsem vedela, ze budu nejhur treti :+) Pak uz jsem se snazila podporit Martina Zajaca pri jeho priprave na pokus. Tesne pred nim sla Sara Campbell a bohuzel mela BO. Zaroven me to mrzelo a zaroven jsem vedela, ze me to posouva na druhe misto. Pak se Matko zanoril a ja jsem natacela. Kdyz jsem se vynorila tak za mnou prisla Anna von Boetticher z nemecka, ze teda budu mit zlato, coz jsem nechapala. Rekla mi, ze Natalia Molchanova vubec nenastoupila, nevime proc. Takze v CNF jsem pravdepodobne 1. na svete. Pak jsem musela zase sebehnout s fotakem dolu a tocit Martina, uz uz vypadal, ze je v pohode, tag mel, ale na hladine na chvilicku odpadl, coz me opet mrzelo.

Tyto vysledky opravdu nejsou oficialni, jakmile budou, urcite je sem dam.

Omlouvam se, ze je to dneska bez obrazku.

jarca

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Neoficianne GRATULUJU :)
nekdo pred odjezdem prohlasil "LEPSI MRTVA NEZ DRUHA" tak jak koukam tak ti to vyslo :D
Tak si tam tu "dovolenou" jeste uzij a hlavne to poradne oslavte.
Martina je mi lito je to skoda ale nevadi priste to snad vyjde.
MIKY

Anonymní řekl(a)...

áááá :*)

Anonymní řekl(a)...

Jari,teda gratulace největší a husí kůže po celém těle!!!!!!!!i když zatím neoficiálně. Jsme s Tebou a moc se na Tebe těšíme!Mila&spol.

Anonymní řekl(a)...

takže plackaaa, to bude teda super oslavička:-/ Takže teď už jen odpočívej a užívej si more /píšu od Martiny/, abys nabrala dostatek energie na tu oslavu:-/
Jsi dobrá, gratulace!
Radka

Anonymní řekl(a)...

uf notojeprda tyjo jsi prvni na svete!!! :) tak to je maso :) obrovitanska gratulace

Roman

Anonymní řekl(a)...

Jarco velka GRATULACIA k perfektnemu vysledku. Super vykon :))))

brco

Anonymní řekl(a)...

Jarčo!!To je super výkon a něco,co potvrzuje, že Češi patří k nejlepším na světě, ve všech ohledech!!!Ty jsi tomu dala opravdový punc kvality, za ostraváky moooooc gratuluji!!!!!Je to úžasné!!!Užij si oslavy a odpočiň si, ať Ti to zůstane na dlouho!!!
Za FTO Drak

Anonymní řekl(a)...

To je skvela zprava, moc gratuluji! A take dekuji za pekne zpravodajstvi z Egypta. I diky nemu jsem se po delsim vahani konecne rozhodl prihlasit na kurz freedivingu v Dahabu a uz se moc tesim. Budu drzet palce dal!
Martin F.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jarčo! Když to na závodech Kubrt ohlásil do etéru, že jsi mistrně světa, bylo to super!!!! Všichni tleskali! Já nejvíc! Moc gratuluju.
Milena

Libor řekl(a)...

Přes víkend jsem byl pryč, proto gratuluju až teď dodatečně !!!
Fantazie, jsi No.1
Libor