sobota 3. listopadu 2007

CNF - oficialne


Tak jsem prosla i antidopingovym testem. A je to tak jak uz jsem psala. Nevim co dodat, jeste ze sem umim dat ty obrazky.

jarca

15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jupiiiii takze tentokrat OFICIALNI GRATULACE :D
no na te prvni pricce vypadas moc pekne :) jen skoda ze ta placka neni dobre videt ( ale ja doufam ze nam ji ukazes as se vratis ) ;)

Anonymní řekl(a)...

OOOOOBROVSKA GRATULACE!Vypadas na te bedne uzasne.Nadhera.Obrovsky ti to sekne.Jsi proste jednicka na svete.
Vychutnavej pocity viteze!Doma se na tebe vsichni tesime.
Peta a Alca

Anonymní řekl(a)...

Stejne jako jsem ti rek uz osobne po telefonu, jsme na tebe pysni. Jsi hvezda. Gratuluji.

Pepe

Sven Svenson řekl(a)...

Moc gratuluju!
Petr Svenda VKP Keson Vizovice

Anonymní řekl(a)...

Naše zlatá Jaruško, tisíc gratulací a oslavíme to, to si piš!
Až skoro nevím co napsat víc, je to bomba!Mila &spol.

Anonymní řekl(a)...

Jarca, si pecka... veeeelka gratulacia z BA. to som ani nevedel, ze som trenoval v dahabe s novou majsterkou sveta :)
drzim ti palce aj do dalsich pretekov
karol

Anonymní řekl(a)...

Ještě, že si nechala ušít tu vlajku:-)))
Upřímně ti gratuluju!! Díky za super reprezentaci.
Radka

Anonymní řekl(a)...

Jaj Jarco, tak to je neuveritelny uspech! I kdyz neuveritelny ... to asi jen pro nekoho, kdo nezna Tvou nezlomnou vuli a odhodlani! Sla jsi svemu stesticku hodne naproti, az tak, ze jsi dosla zaslouzeneho vitezstvi. Budiz to prikladem nam vsem a to nejen v oblasti freedivingu... Zasilam uprimnou gratulaci!!!
Luke

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji, jste eso!!! :-)
Jirka

Anonymní řekl(a)...

Fakt supeeeer!!! Já jsem na NEMO přijela pozdě a když mi to říkali... fakt jsem měla upřímnou radost. Moc blahopřeju Jarčo, jsi fakt jednička.

Jitka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý!

Anonymní řekl(a)...

Tak Vladka nam nabonzovala, jakych uspechu jsi v nedavne dobe dosahla, takze hned, jak jsme dorazili domu, zapli Google a prohrabavame se spoustou odkazu na tebe. Je to fakt paradni vysledek,pekne jsi to vsem nandala! Tak jen doufame,ze na tento blog chodis a vyzvedavas si gratulace,jsou opravdu zaslouzene!

Hanka a Adam Benesovic

Anonymní řekl(a)...

samozrejme chodim, a dekuju za vsechny gratulace

jarca

Anonymní řekl(a)...

jsem tezce postizen fotbalem ale zaujal mne film magicka hlubina.neco na tom potapeni je fascinuje mne to takze gratulace a jen tak dale! jiri

Anonymní řekl(a)...

This info is priceless. When can I find out more?

my site: garbage disposal